Uslovi korišćenja

Ugovor

Stranica ' Odredbe i Uslovi ' sadrže uslove ugovora između SZR "Grbić" stolarske radionice i kupca.

Proces poručivanja i biranje proizvoda

Odabrani proizvodi se ubacuju u virtualnu korpu, a zatim tokom procesa odjave kupac poručuje sadržaj u korpi sa registrovanom adresom za isporuku. Internet prodavnica će poslati obaveštenje kupcu na registrovanu e-adresu u roku od 48 sati po prijemu narudžbine. U suprotnom kupac ima pravo da otkaže porudžbinu i oslobađa se obaveze kupovine robe. Sve cene su za 1 artikal. Kupac koji potvrdi porudžbinu preuzima obavezu plaćanja poručene robe. Ako kupac odbije da prihvati porudžbinu iz bilo kog razloga, SZR "Grbić" stolarska radionica zadržava pravo da naplati ukupan trošak isporuke i povraćaja.

Načini plaćanja

Plaćanje za kupce u Srbiji se vrši isključivo pouzećem. Na Vašu e-mail adresu dobićete automatski odgovor „Potvrda porudzbine sa sajta www.saralis.rs“. U samom mejlu prikazani su Vaši podaci, obračun poručene robe i poštarina. Plaćanje ćete izvršiti kurirskoj službi pri isporuci pošiljke.

Plaćanje kupaca iz svih ostalih zemalja vrši se preko PayPal-a.

Izmena pordžbine

Isporučujemo proizvod što je pre moguće. Prema tome, nismo u mogućnosti uvek da izmenimo porudžbinu. Obavestite nas ako je došlo do bilo kakve greške prilikom poručivanja u najkraćem mogućem roku.

Isporuka

Naši reketi su u pripremi i potrebno je od 5 do 8 radnih dana da budu spremni za isporuku. Paketi se obično otpremaju u roku od 5-8 dana od prijema uplate. Mi uvek isporučujemo proizvode. Vašu porudžbinu šaljemo uvek registrovanu kao prioritetnu poštu preko domaće pošte u Srbiji.

Kada pošaljemo porudžbinu, dobićete obaveštenje u e-pošti i broj za praćenje. Pažljivo proverite paket pre nego što ga prihvatite. U slučaju bilo kakve štete zanemarite isporuku. Nakon prihvatanja zahteva za isporuku žalbe nije moguće prihvatiti.

Do odstupanja i produženja može doći ukoliko primalac nije na adresi kod prvog pokušaja isporuke, loših vremenskih uslova ili svih ostalih nepredviđenih situacija u transportu na koje prevoznik nije mogao da utiče. Možemo isporučiti proizvod na bilo koju adresu, bez obzira na kućnu adresu, na primer adresu na radnom mestu. Ako želite da proizvod bude isporučen na određenoj adresi koja nije vaša kućna adresa, uverite se da ste uneli ispravne podatke tokom procesa odjave.

Troškovi isporuke uključuju rukovanje i naknade za pakovanje, kao i troškove poštarine. Naknade za isporuku se razlikuju u zavisnosti od ukupne težine (broja artikala) isporuke.

Pravo da odustanete

Kupac ima pravo na odustanak od kupovine u roku do 14 dana. Prilikom odustanka kupac može, ali ne mora da navede razloge zbog kojih odustaje.
Izjava o odustanku od ugovora proizvodi pravno dejstvo od dana kada je poslata trgovcu.

 Kupac podnosi zahtev za otkazivanje u pismenoj formi slanjem email-a na customer.service@saralis.rs

U slučaju odustanka od ugovora, potrošač ima pravo na povraćaj novca ili na zamenu za drugi proizvod. Novac se kupcu vraća po prijemu proizvoda a nakon što se utvrdi da je proizvod neoštećen i ispravan.Kupac je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao zahtev/obrazac za odustanak. Po isteku roka od 14 dana od dana proizvod se više ne može vratiti.

Prilikom povraćaja robu obavezno je vratiti u ispravnom, nekorišćenom stanju i originalno neoštećenom pakovanju, pri čemu se mora priložiti i originalni račun/faktura.Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom kupca, odbiće se povraćaj sredstava i proizvod će mu biti vraćen na njegov trošak.

Trgovac je dužan da potrošaču bez odlaganja vrati iznos koji je potrošač platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 14 dana od dana prijema izjave o odustanku, a nakon prijema proizvoda. Troškove vraćanja robe i novca snosi kupac, sem u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal.
Vraćanje robe vrši se isključivo preko odgovarajuće kurirske službe.
Povraćaj proizvoda se vrši isključivo preko odgovarajućeg kurirske usluge.

Pravo na reklamaciju

Kupac ima pravo na reklamaciju koji se sprovodi na osnovu odredbi Zakona o zaštiti potrošača (“Sl.Glasnik RS” br. 62/2014) kao i odredbi Zakona o trgovini (“Sl.Glasnik RS” br. 53/10, 10/2013). Na zamenu neispravnih proizvoda imate pravo ako je na proizvodu jasno vidljivo da greška nije nastala nepravilnim korišćenjem već da je došlo do greške u proizvodnji.

Rok za isticanje nesaobraznosti je 2 godine od dana kupovine.

Rok za odgovor na reklamaciju je 8 dana od prijema reklamacije. Rok za rešavanje je 15 dana od prijema reklamacije.
Povrat robe se u tom slučaju vrši na naš trošak a prijava ide u jednostavna tri koraka:

1. Pošaljite Vaš zahtev našem operateru na adresu customer.service@saralis.rs.
Obavezno navedite sledeće podatke:
-ime i prezime
-e-mail adresu
-broj fakture ili gotovinskog računa koji ste dobili sa robom
-poruku u kojoj ćete opisati razlog reklamacije

2.Artikle namenjene za povrat adekvatno spakujte kako ne bi došlo do oštećenja u transportu. Obavezno priložite fakturu ili gotovinski račun, a na koverti napišite „reklamacija“ i broj dokumenta koji ste dobili. Molim Vas da ne zaboravite da priložite originalni dokument (fakturu ili gotovinski račun) jer bez nje, na žalost, nismo u mogućnosti da zamenimo robu.

3. Nakon što oštećena roba stigne u naše prostorije i provere opravdanost reklamacije, ispravan artikal biće isporučen na vašu adresu. Ukoliko artikal više nemamo u ponudi, biće izvršen povraćaj novca.
Zamena oštećenog artikla ide na trošak prodavca i vrši se preko odgovarajuće kurirske službe.